Január hónap legjobb, magyar biztonság és védelempolitikájáról szóló cikke, az alábbi holland darab. A szerző tavaly jártak a Szentgyörgyi Dezső légibázison, és vagy jól kérdeztek, vagy egy kicsit bátrabban válaszoltak nekik a magyar kollégák (vagy mindkettő). A szokásos kötelező elemek mellett leírva látok végre olyan infokat is:
- 20 Gripen pilóta van a 14 gépre
- 100 órát repülnek gépen + 30 órát szimulátoron
- 1 db szimulátor van (csak?) Kecskeméten
- Zolnai Lea évi átlag 200 órát repül au Airbussal, de
nem tudom az sok vagy kevés-e. Érdekes, hogy a A319-esek és a Falconok esetében
nem kérdeztek rá vagy nem mondták, hogy hány pilóta van
- A Falcon egyik pilótája, Orosz Ákos őrnagy
leghosszabb útja 12.30 óra volt Tampába/USA, ami egyben az amerikai Központi
Paracsnokság és a amerikai Különleges Műveleti Erők Parancsnoksága is van (ha
valaki az okokat keresné)
És amit a jövőről írnak, szó szerint próbálok
fordítani (csak azt amit nem látta még magyarul megjelenni
-"fognak venni kiképző repülőgépet, Super Tucanot
vagy L39-NGt".
- "Szükség van több szállító és VIP gépre, de még
nem tudni, hogy lesz e invesztálás ebbe"
https://lowpassaviation.com/2021-mh-59-kecskemet-szentgyorgyi-deszoharcaszati-repulo-bazis/?fbclid=IwAR2Psz0_9RTWe6TPiCl8oAC-6L83c6v_iaRlKjzlmCa3QeKoGoMINs0pKV0
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése