szerda, április 29, 2009

PRT kormányülés 2009. április 29-én

Megvolt a sajtótájékoztató, láttam a kormányzót, a Küm kiadott egy CV-t róla, amit piszok jó és informatív. Most próbálok az eseményekből írni egy gyorselemzést, mert a munkahelyemre is írnom kell.

A kérdést feltettük, de nem én, hanem az MTI. Holnap megkeresem az MTI hírt is.

Csak egy gondolatot osztok meg. Nem teljesen értettem, hogy honnan jöttek a tálibok, mert a környéken nem szoktak lenni. És akkor bejött ez a hír (kösz Gábor), és ebből arra következtettem, hogy esetleg Kunduzból jöttek, mert ott többen vannak és aktívabbak. És eszembe jutott, hogy mesélte valaki, hogy van valami völgy Kunduz és Baghlan között, amelyen van átjárás, és Kunduzból mindig erre menekülnek át Baglánba. A völgy vége Burka vagy Nahrin.

Itt egy hír, hogy Kunduzban akció indult 26-án, nem írja hol, de a cél a Tádzsikisztán felöl jövő utánpótlás úzvonal megtisztítása. Ma bekapott egy német járőr egy öngyilkos merénylőt Toyotával. Dingo megsemmisült, öt német katona csak könnyen sérült hál' istennek. Ez is egy hír, itt egy német halott, négy sebesültt. Lehet ugyanaz?

Szóval talán erre német aktivitásra, válasz egy könnyű célpont lerohanása.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Kíváncsian várom a részleteket!
Ádám (Jimbow)