kedd, augusztus 08, 2006

cikkek helyett

Úgy látom a vasárnapi gyomorrontásom miatt nem maradtam le semmiről. Már ami a híreket illeti. Még a Népszabadság hétvégében láttam egy hosszabb írást és a Nemzetben egyet a segélyezéről, meg Pakisztánról, ám tegnap, meg ma semmi.
Így hát a UNAMA hírlevelét olvasgattam maradék szababidőmben és egyre azon gondolkodtam, milyen civil programokat vállalhatna be a PRT. (OK elég hihetetlennek tűnik, hogy valaki ezen gondolokodjon hétköznap este, dehát speciálisak a körülmények).
Ott pl a Prison reform, ha van helyi börtön, annak a felújítása. hogyan bánjunk a rabokkal, mit tudom én.
Rendőrségi szakemberek alkalmazása, pl tömegoszlatás, meg amit már segítettünk a kabuli rendőröknek.
Szinte bármilyen egészségügyi program bejönne, bár ez már inkább az NGO-k területe.
Na mindegy, úgy érzem még lázas vagyok.
Ja és találtam egy címet Kabulban, ahol lehetne foci és röplabdákat gyártatni a a baghlani gyerekeknek. na annak nagy PR értéke lenne kint.

Nincsenek megjegyzések: